این افراد قربانی اپل شدند! +عکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از مطالب خوشتون آمده باشد و از آن لذت برده باشید.در صورت تمایل در نویسندگی وبلاگ در قسمت نظرات برامون بنویسید. مدیریت وبلاگ" امیر حسین رحیم نظری"

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MEGA WEB و آدرس megaweb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 608
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 43
:: باردید دیروز : 38
:: بازدید هفته : 43
:: بازدید ماه : 8908
:: بازدید سال : 22820
:: بازدید کلی : 207297

RSS

Powered By
loxblog.Com

این افراد قربانی اپل شدند! +عکس
دو شنبه 5 تير 1391 ساعت 11:25 | بازدید : 932 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )

 

مجله اینترنتی برترین ها
 
 
 

برترین ها: طی ماه های گذشته شاهد قتل های وحشتناکی بوده ایم که همه به تلفن های هوشمند اپل مربوط بوده اند. همین یک یا دو هفته پیش بود که یک پسر 17 ساله به دلیل شکستن تلفن آیفون نامزدش با اتومبیل زیر گرفته شد. حتی مواردی از خودکشی و فروش کلیه هم گزارش شده است که همه به نوعی به این تلفن ها مربوط بوده اند. اگرچه این خطرات هنوز همه گیر نشده اند، ولی کسانی که تلفن آیفون با خود حمل می کنند در معرض خطر جدی هستند. این تاریخچه ی تراژیک را مطالعه کنید و مراقب باشید!

1.کارمند فاکسکان پس از گم کردن نمونه اولیه آیفون دست به خودکشی می زند.


 

سان دنگیونگ که سال ها افتخار حفظ و نگهداری نمونه های اولیه آیفون 16 را داشت، بعد از آنکه یکی از آنها را گم کرد تحت بازجویی، کتک و حبس انفرادی قرار گرفت. شدت فشارها آنقدر زیاد بود که بالاخره آقای دنگیونگ خود را از یک ساختمان 12 طبقه پایین انداخت و درگذشت.

2. سارق خانم 68 ساله را روی پله ها هل می دهد.


 

خانم سالی کانتونا کینگ در راه بازگشت به خانه و پس از ترک قطار با جوان 17 ساله ای روبرو می شود که بعد از سرقت یک آیفون از یکی از مسافران مترو، با عجله در حال فرار بوده است. پسر جوان خانم کینگ را هل می دهد و خانم کینگ روی پله ها زمین می خورد. ضربه ای که به سر این زن وارد می شود باعث مرگ او می شود.

3. یک پدر 24 ساله با سارقین درگیر و کشته می شود.


 

گوریس تجادا پس از اینکه برای پس گرفتن آیفون خود با سارقین درگیر شد، در ناحیه گردن مورداصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد. سارقین سپس دستگیر و روانه زندان شدند.

4. بحث و جدل بر سر آیفون حادثه می آفریند.


 

پلیس جسد ویکتور کولودی را در حالی که گلوله خورده بود در آپارتماش پیدا کرد. به گفته دوستان ویکتور، در روز حادثه بین او و یکی از دوستانش جروبحث شدیدی درگرفت که به آیفون او مربوط بود و نهایتا به مرگش منجر شد.

5. سارقین نوجوان 17 ساله را با ضربات چاقو به قتل می رسانند.


 

5 سارق پاتریک دیکسون را پس از اینکه از اتوبوس پیاده شد در ناحیه گردن مجروح می کنند و آیفون او را می دزدند. متاسفانه این نوجوان پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

6. پدر جوان با ضربات پیچ گوشتی به قتل می رسد.


 

کیث سون که تنها 8 ماه قبل از مرگش برای اولین بار پدر شده بود، توسط ریچارد ایمست و مایکل سکستون مورد حمله قرار گرفت. این دو پس از ربودن آیفون آقای سون، او را با ضربات پیچ گوشتی به قتل می رسانند. هر دو مجرم به 25 سال زندان محکوم شده اند.

7. فروشنده ای به دلیل فروش آیفون تقلبی کشته می شود.


 

مرد چینی پس از دریافت آیفون تقلبی، با کارد آشپزخانه به فروشگاه بر می گردد و یکی از فروشنده را به قتل رسانده دیگری را به شدت مجروح می کند.

8. سارق 19 ساله یکی از کارمندان مک دونالد را با تفنگ می کشد.


 

این مرد 22 ساله هنگام بازگشت به خانه توسط یک جوان 19 ساله کشته می شود. هدف سارق دزدیدن آیفون و ای پد او بوده است.

9. آشپز 24 ساله در نزدیکی آپارتمان خود مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و کشته می شود.


 

آقای یان قصد داشت یکی از تلفن های آیفون 4 خود را از طریق اینترنت به فروش برساند و همین به پلیس کمک کرد تا از طریق بررسی تماس های ثبت شده در تلفن او مجرم را پیدا کند.

10. دختر نوجوان نامزدش را با اتومبیل زیر می گیرد.


 

بعد از مشاجره شدیدی که بین جاسمین و نامزدش درگرفت نامزد او تلفن آیفونش را شکست و دخترجوان در حالت عصبانییت شدید سوار بر خودروی خود م شده و او را زیرمی گیرد. برادر قربانی که شاهد این اتفاق بود می گوید این اتفاق به هیچ عنوان تصادفی نبوده و جاسمین تعمدا نامزدش را کشته است.


 

 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
:: برچسب‌ها: اپا , آیفون , استیوجابز ,
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: